Chris, 27 jaar, woonachtig in Br.....
Ach nevermind. Het gaat me nooit lukken een originele introductie te schrijven terwijl ik hier al een paar eeuwen geregistreerd ben. Ik ben ook niet het type dat dagelijks fora afstruint en reageert. En ben ook niet het type dat wanhopig op MSN zit te wachten tot er es een leuke chick online komt. Forget it guys, I have a life. Twitteren doe ik wel veel (@Chrizztoffel), maar dan bij voorkeur via m'n B.B. Ach nou ja, via m'n B.B. doe ik zo goed als alles. Ben dus geheel onafhankelijk van waar ik zit. Magie?
Nee, gewoon een boy zijn, die overal ter wereld wil doen waar hij zin in heeft. Drie jaar hbo achter de rug, waarvan 1 jaar journalistiek. Nu: Freelance internetjournalist, hoofdredacteur van een nieuwsblog en officemanager bij een bedrijf in fietsen. Die zorgen ervoor dat-ie maandelijks ook 'de boy' is. Behalve braaf zijn rekeningen daarvan betalen, steekt hij het geld in z'n bedrijf, uitgaan en z'n reizen door Nederland. En ja, daar heb je soms een B.B. bij nodig, om even terug te komen. En een B.B. staat voor style. En dat is waar deze boy van houdt. Probeert-ie in z'n kleding, huis, enzovoorts terug te laten komen.
Velen die hem kenden van toen, zullen nog regelmatig, nouja, misschien dagelijks, nachtmerries hebben van zijn tijd als webmaster bij een Harry Potter site. Nu, anno 2011, is hij geen webmaster meer van die Harry Potter site, maar zoekt hij het dus verder. Scherp en kritisch op z'n blog, Twitter en in diverse artikelen. En soms keer je weleens terug naar de basis. Dus gaat-ie maar fijn rondwandelen om een enkele HP-site.
Oh, is dit genoeg voor een voorsteltopic? Goh......
|