"Hallo allemaal!" verteld professor Faunasiër enthousiast. "Ik ben jullie nieuwe leerkracht transfiguratie en ik heb wel zin om veel kinderen te helpen met dit verschrikkelijk moeilijke vak!" gaat professor Faunasiër verder. "Als jullie aan mijn lessen willen deelnemen, en eigenlijk is dat verplicht om naar het volgende jaar over te mogen... moeten jullie onderstaand aanmeldingsformulier naar mij versturen per uilenpost(PB)." zei professor Faunasiër.
Code:
[b]Naam leerling: [/b][url=proffiellink]Naam leerling[/url]
[b]Leeftijd: [/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Jaar:[/b]
"Tijdens mijn lessen gelden volgende regels die in acht moeten worden genomen!" verteld Grothgar. "Het is niet om jullie bang te maken, maar Transfiguratie of gedaanteverwisseling, vraagt nu eenmaal honderd procent concentratie!" verklaarde professor Faunasiër. Hij tikt met zijn toverstok op het schoolbord achter hem en er verschijnen een tal van regeltjes.
1. Professor altijd aanspreken met professor Faunasiër.
2. Vragen en problemen met transfiguratie kunnen altijd worden opgelost door bijlessen via pb.
3. Domme vragen bestaan niet! Dus wees niet bang om op tijd en stond extra uitleg te vragen. Ik ben een professor en geen monster.
4. Taken worden altijd afgegeven met naam, datum, afdeling en jaar. Zo niet... dan moet ik in het pb-venster kijken van wie het komt en dat vergt heel veel moeite! Geen naam, afdeling, jaar of datum is -1.
5. Taken en toetsen worden per pb naar mij verstuurd!
6. Mijn taken en toetsen bevatten zowel theoretische vragen die je uit het hoofd kunt leren als echte denkvragen die online praktijkvragen inhouden in zover dat dat mogelijk is online!
7. Onderling is er respect voor iedere leerling!
8. vereik veel leerstof in dit lokaal, maar vergeet ook niet dat er altijd plezier aanwezig moet zijn!"Zo nu jullie deze regeltjes hebben gelezen," zei professor Faunasiër, "dan kunnen we volgende keer echt aan de lessen beginnen!" verteld professor Faunasiër tegen de klas en laat de klas naar buiten gaan.
Leerlingenlijst en puntenlijst:ZWADDERICH - Afdelingshoofd: Professor FaunasiërJoanneHance 1ste jaarsTaak 1 - Transfiguratie, wat is het? 4,5/8 ( 4,5/8 en 0/4 bonus)
Agenda:Les 1 - Transfiguratie, wat is het?