HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Vierde verdieping - Kantoor Daniëlle van de Wolf


Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vierde verdieping - Kantoor Daniëlle van de Wolf
PostPosted: 4 Jul 08 23:03 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Vele aquariums in het kantoor met sinistere wezens sierde het kantoor van Daniëlle van de Wolf. Tijdens haar vrije tijd bestudeert ze deze wezens en gebruikt ze ook voor lessen Verweer Tegen de Zwarte Kunsten. Ook heeft ze diverse Keltische Aardmannetjes gevangen in een kooitje. Soms neemt ze de Keltische Aardmannetjes ook mee naar de lessen, alleen gebeurt het wel eens dat de kooi openspringt en dan maken de Keltische Aardmannetjes een puinhoop van haar kantoor, haar lokaal of de gangen van Zweinstein. In haar kantoor heeft Daniëlle ook vele stapels perkament liggen, soms door haar onhandigheid vallen deze stapels op de grond.

Sjouwend komt Daniëlle haar kantoor binnengewandeld met stapels perkament met daarop de lessen van de komende week, net toen ze haar stapel wilde neerleggen, viel deze om en lag alles door elkaar.
“Grr, waarom moet mij dat nu weer overkomen!” mompelde Daniëlle van de Wolf in haarzelf.
Ze probeerde alles op te rapen en toen ze onder haar bureau moest kruipen zag ze een spin lopen en door haar angst voor spinnen stootte ze haar hoofd tegen de tafel en vielen er nog meer stapels van het bureau af.
“Mijn moeder heeft gelijk, ik ben een kluns en zal het altijd blijven,” verzuchtte Daniëlle, terwijl ze over haar hoofd wreef.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Vierde verdieping - Kantoor Daniëlle van de Wolf
PostPosted: 7 Aug 08 18:10 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
Met een gigantisch harde knal verscheen Dubbeltje in het kantoor van zijn meesteres. Hij zag dat Danielle net haar hoofd had gestoten en kwam schuddenbollend naar haar toe. "Mevrouw, Dubbeltje zal alles heel graag opruimen voor u. Maakt u maar geen zorgen, moet ik even kijken of er niets aan je hoofd te zien is?" zei Dubbeltje. Hij verwachtte niet direct een antwoord dus hij begon alles wat op de grond lag op te ruimen.

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

 Post subject: Re: Vierde verdieping - Kantoor Daniëlle van de Wolf
PostPosted: 7 Aug 08 18:56 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
"Hartelijk dank voor je hulp Dubbeltje, dat waardeer ik echt. Ik weet dat ik een kluns ben, vergeef me. Kijk maar even of het bloed of niet, ik denk niet dat er veel aan de hand kan zijn." zei Daniëlle toen ze probeerde op te staan.
Bij het opstaan gebeurde er niets, ze wilde gaan zitten op haar stoel. Toen Daniëlle op de stoel wilde gaan zitten, zei die krak en daar zat Daniëlle weer op de grond.
" Grr... ik heb echt mijn dag niet vandaag, ik weet echt hoe Lubbermans zich moet voelen. Als er nog een keer iets gebeurd vandaag, blijf ik morgen de hele dag in bed. Dan kan er niets gebeuren." mompelde Daniëlle een beetje geïrriteerd tegen Dubbeltje.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Vierde verdieping - Kantoor Daniëlle van de Wolf
PostPosted: 9 Aug 08 17:54 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
"Mijn meesteres en stilliggen, dat zullen we nog wel eens zien." Dacht Dubbeltje en er kwam een glimlach op zijn gezicht. Hij liep naar Danielle toe en keek of er iets was. Gelukkig had ze niets erg buiten een grote buil. "Mevrouw, wilt u alstublieft rechtop gaan staan, dan kan ik het bed repareren." zei Dubbeltje tegen zijn Meesteres.

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron