HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Minerva Anderling


Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Minerva Anderling
PostPosted: 16 Jan 11 17:28 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Hallo iedereen,

ik zal de aftrap nemen met de nieuwe setting. Mijn naam is Yvonne in het echte leven. Ben zelf 23 jaar jong, wordt over een aantal maandjes alweer 24 lentes.... Het duurt niet lang meer voordat ik een kwart eeuw hier op de aardbol rondloop...

Zelf heb ik geen broers of zussen, ben dus enigst kind. Moet wel zeggen dat continu in de gaten te worden gehouden door je ouders niet altijd even prettig is, wees blij dat als je broers of zussen hebt dat de aandacht wat meer verdeeld is en dus meer vrijheid hebt.

Zelf weet ik niet meer precies hoe ik op HPHeadquarter ben gekomen, maar het zal waarschijnlijk of via een andere Harry Potter-site zijn geweest of via Google. Op de een of andere manier ben ik hier blijven plakken en vind ik het altijd nog erg leuk om op zo'n unieke website te mogen rondneuzen en zelf mijn steentje bij te dragen als nieuwsposter en forumadmin.

Mijn hobby's zijn vooral televisie kijken tegenwoordig, een goed boek lezen zit er niet meer in door mijn school. Met televisie kijken bedoel ik vooral TV-series zoals Lost, Ghost Whisperer (van mijn neef geleend), Charmed, Buffy en Angel. Als boeken lees ik vooral Harry Potter (hoe kan het ook anders :P), Lord of the Rings, Rad des Tijds, boeken van Dan Brown, Narnia, Noorderlicht-trilogie en boeken van Cate Tiernan. Je moet hemel en aarde willen bewegen om mij Twilight te laten lezen, heb de films gezien daarvan en het is niet echt aan mij besteed. Misschien lees ik ze wel als de hype een beetje over is, want zelf vind ik het geen hoogstaand fantasy. Excuses voor de Twilight-fans onder ons. Genoeg gezeurd over Twilight, Harry Potter is mijn favoriete serie en dat zal altijd blijven omdat ik vooral door het lezen van Harry Potter mijn leven wat veranderd is in de zin van mijn emotionele ontwikkeling.
Soms zit ik ook wat te rotzooien met Photoshop of potlood en papier. Maar veel successen zitten daar niet echt tussen, dus ik laat alleen mijn beste dingen zien hier :P Naast dit bovenstaande speel ik ook graag computerspelletjes (PC, PS1, PS2, PS3 en NDS). Het zijn vooral RPG's die ik leuk vind zoals Final Fantasy of avonturenspelletjes zoals Harry Potter.

Sluit nu af met de magische groeten en eventueel als je vragen hebt, stel ze gerust.

Minerva Anderling

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron