HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Nickname


Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Nickname
PostPosted: 28 Aug 06 9:02 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 25 Aug 06 22:09
Posts: 51
Location: World of Shadows
Hoe kwam jij aan je nickname, dat is de vraag van dit topic...En waarom gebruik je hem? En nog leuker, wat vind jij van de andere nicknames op dit forum?

Mijn nick was de eerste die ik ooit heb gebruikt op een HP RPG forum. Lily vond ik altijd al een leuke naam, en aangezien we op dat forum onze karakters een echt levensverhaal gaven, moest ik ook een achternaam hebben. Ik besloot, kindje dat ik toen was, dat ik Hocus Pocus wel heel grappig vond klinken. Dus toen ben ik dat maar gaan gebruiken.
Normaal gesproken gebruik ik op forums nu meestal Yukito, maar dit keer wilde ik weer even terug gaan naar vroeger, en lster bleek ook dat deze naam al gebruikt is door iemand.
Op dit forum zie je een behoorlijk aantal aparte en leuke nicknames...Ik vind Wicked Sproud erg grappig klinken, evenals Amaris... :P

_________________
Wanna see my world of Shadows?

Shadows Master


Kom bij Zwadderich!


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 06 9:32 
Offline
4e jaars leerling
 Profile

Joined: 24 Aug 06 12:43
Posts: 128
Location: Planet 24GF
Voelt zich vereerd :P

Wel hoe kwam ik aan Wicked Sprout? Wel vroeger was ik een grote fan van professor Sprout, zij geeft Herbology en ze is tevens afdelingshoofd van Hufflepuf. Ik vind Herbology een enorm boeiend vak en dat is denk ik de reden dat ik haar als mijn lievelingskarakter heb genomen^^

De naam Wicked vond ik ook héél leuk, alleen weet ik de betekenis er niet zo goed van, want je heb verschillende betekenisen. Maar eigenlijk klinkt Wicked Sprout wel goed!

Ik vind Lily Hocus Pocus een héél originele en grappige naam. De naam Amaris heeft iets mystic en magisch :)

_________________
Image
Image

Why are you reading these, you need to read what's above me [/strainge] !


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 06 10:47 
Offline
2e jaars leerling
 Profile

Joined: 23 Aug 06 17:53
Posts: 29
Location: Noord Holland
Mijn eerste naam op het forum was Iniminie, die gebruik ik al vele jaren.
Wicked Sprout kwam op het idee om er Black Witch van te maken, ik had hem vertelt dat ik verzot ben op Wicca.
Black is vanwege de kleur die eigenlijk bekend staat bij Wiccans, en Witch vondt ie er goed bijpassen,
Hoe ik aan Iniminie kom: Op school begonnen ze met Ini en Ien, en heb er Iniminie van gemaakt.

_________________
Our wrongs remain unrectified, And our souls won't be exhumed


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 06 13:32 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 27 Aug 06 15:38
Posts: 16
Location: Somewhere by Ottery St. Catchpole
Omdat ik verslaafd ben aan LunaLovegood... Ze is echt helemaal geweldig.. Dus daarom LunaLovegood mijn echte naam is trouwens Eva

_________________
♪ "Wit beyond measure is man's greatest treasure" ♪

**♥**Kom gauw naar Ravenklauw**♥**


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 06 13:53 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Mijn echte naam is Robin en als je dat vertaald naar het Elfs, ik denk quenya maar kan ook sindarin zijn, krijg je meerdere namen, waaronder Celaglar. Iemand op een LotR forum heeft het ooit voor mij vertaald.

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 06 19:20 
Offline
2e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 Aug 06 17:58
Posts: 28
Location: Zwollywood
Mijn orginele nick was ooit Elf11. Deze is ontstaan uit mijn echte naam Ellen la Faille. Neem hiervan de eerste letters en je hebt elf of anders 11.

Na anderhalf jaar begon ik deze saai te vinden en toen heb ik nog enkele andere namen gehad. Elessar, Silver Shadow Elessar. Maar ik wilde iets orginelers, iets dat echt van mij was.

Zilver is altijd al een favoriete kleur van mij geweest. Dus werd het Silver, maar nee, ook dit was te saai. Toen ik naar de film X-men keek, kwam ik op het achtervoegsel -yne. Vandaar dus Silveryne.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 06 17:14 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 28 Aug 06 20:19
Posts: 7
Location: België West-Vlaanderen
Wel, vroeger, nam ik altijd mijn gewone naam Malinka, of Linka.Want Linka gebruikten ze als bijnaam. Tot ik op vakantie kwam.
Daar leerde ik vele mensen kennen. Tjaah het was een camping en daar ontmoet je wel veeel mensen.
De meeste mensen xwaren Nederlanders (Alhoewel ik op een Duitse Camping zat!) Maar het waren allemaal heel lieve, leuke mensen.

Maar, bijna niemand kon mijn naam onthouden! Dat vond ik niet echt fijn! En plots riep iemand : Hé EllaBelleSnack! En ik keek, en die zei: Ja jij!
Sorry zei die toen, ik kon je naam niet onthouden:p Voortaan zeg ik Ella of MevrouwSnackbar:p Tjaa 3 weken op die camping en iedereen geloofde echt dat ik Ella Snack heette :p Dat was best grappig:p
Nu riep iedereen me toen aan met Ella Belle Snack.

Zo ben ik dus op diej bijnaam gekomen :wink:

_________________
[BlackWitch->You'reSowSpecial!]
[Thom'Koen'Tom'Lissane'Juud'...(F)]
[T.->MyLove4UuWillNevahStop!(F)]


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 06 21:34 
Offline
Snul
User avatar
 Profile

Joined: 29 Aug 06 10:34
Posts: 3
Location: In het frisse land van kerst en zomerzon.
Mijn eerste post..
En meteen kan ik uit gaan leggen hoe ik aan mijn nickname kom.

Mijn e-mailadres bevat het woordje ster. (jildauster@hot..) Dat deed ik omdat ik het altijd makkelijk kort wil houden. Eerst had ik het getal 7 erachter geplakt en nu heb ik voor een leuk woord gekozen, zomaar. Daarna meldde ik me aan bij een ander HP forum waarbij je je nickname moest kiezen. Sterretje heb ik er toen van gemaakt, om een soort verklaring te zoeken voor mijn nogal gekke e-mailadres.

En daarom heet ik Sterretje. Ik schijn ook als eens ster. :wink:


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 30 Aug 06 8:07 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 28 Aug 06 16:12
Posts: 11
Location: A Dek kamer 23 RMS Titanic
Ik heb mijn Nickname gekregen, omdat ik heel veel van honden houd. We hebben zelf 7 honden, en van de hond die ik het meest lieft, de honf die mij ook het meest lieft, heb ik de naam genomen^^ Ze heet Nasty Savan van moned, en Savan vond ik het mooist. Het is niet echt heel origineel, maar het is niet zo dat ik ook echt zo heet ofzo^^


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 06 17:54 
Offline
1e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 15 Oct 06 14:21
Posts: 14
Location: Dordrecht
Mijn echte naam is Melinda en mijn favoriete personages uit Harry Potter zijn Harry zelf, Ron en Draco. Dus heb ik maar voor Draco's achternaam gekozen^^.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 17 Oct 06 19:50 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Ik weet niet of Matt ook telt als nickname, maar het is dus een afkorting van Matthew, niet echt boeiend maar ik dacht ik doe mijn duit ook maar even in het zakje...

Ow wat nog wel leuk is erbij te vertellen is dat de fonetische spelling sinds halverwege vorig jaar is veranderd van Met in Mat door een van mijn vrienden en sindsdien is er een vaste groep die daaraan de voorkeur geeft (en ik heb er geen problemen mee hoor :P)

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 06 10:57 
Offline
2e jaars leerling
 Profile

Joined: 28 Aug 06 15:02
Posts: 21
Location: The Burrow
Mijn echte naam is Sophie(maar dat kan je ook al zien aan mijn nick :roll:).
Omdat ik dol ben van de Wemels heb ik Wemel maar als achternaam gebruikt. Deze nick heb ik van toen ik 8 jaar oud was, mijn beginjaren als HP-freak. :wink:

_________________
"What's come wil come,
an we'll meet it when it does."
Hagrid, BK4


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 06 11:57 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:18
Posts: 81
Mijn echte naam is Lien. Ook al denken heel wat mensen dat ik Fiona heet :)
Fiona Black is een naam dat ik al jaren lang gebruik op forums. Ik had vroeger een personage waar ik verhalen rond schreef. Ze was de dochter van Sirius Zwarts :P Fiona Black dus in het engels. En zelf jaren later vind ik het nog altijd goed klinken.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 06 20:05 
Offline
2e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:38
Posts: 36
Location: † Op mijn zelfgemaakte kerkhof †
ik zal mijn naam met uitleg even in 3 stukjes delen. Eerst leg ik Mrs uit, dan Petra en dan Lupos.

Mrs.
Ik ben een vrouw. Snappie? :P

Petra.
Mijn echte naam is Petra

Lupos.
Remus Lupos is mijn favoriete personage dus heb ik zijn achternaam er maar achtergeplaatst. ;)

groetjes,
Petra


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 23 Mar 07 12:42 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 23 Mar 07 12:27
Posts: 8
Location: New York
Ik heb eigenlijk te veel nicknames. Op een ander HPforum ben ik Hummol (opeens kennen mensen me) en soms ook Idril Surion of CompliCaatje. Icks gebruik ik nu eigenlijk altijd.
Het is de letter X die je schrijft zoals je het zegt.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron