HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Chris (I'm your worst nightmare) ;-)


Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Chris (I'm your worst nightmare) ;-)
PostPosted: 21 Mar 11 16:47 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 26 Oct 06 20:45
Posts: 5
Chris, 27 jaar, woonachtig in Br.....

Ach nevermind. Het gaat me nooit lukken een originele introductie te schrijven terwijl ik hier al een paar eeuwen geregistreerd ben. Ik ben ook niet het type dat dagelijks fora afstruint en reageert. En ben ook niet het type dat wanhopig op MSN zit te wachten tot er es een leuke chick online komt. Forget it guys, I have a life. Twitteren doe ik wel veel (@Chrizztoffel), maar dan bij voorkeur via m'n B.B. Ach nou ja, via m'n B.B. doe ik zo goed als alles. Ben dus geheel onafhankelijk van waar ik zit. Magie?

Nee, gewoon een boy zijn, die overal ter wereld wil doen waar hij zin in heeft. Drie jaar hbo achter de rug, waarvan 1 jaar journalistiek. Nu: Freelance internetjournalist, hoofdredacteur van een nieuwsblog en officemanager bij een bedrijf in fietsen. Die zorgen ervoor dat-ie maandelijks ook 'de boy' is. Behalve braaf zijn rekeningen daarvan betalen, steekt hij het geld in z'n bedrijf, uitgaan en z'n reizen door Nederland. En ja, daar heb je soms een B.B. bij nodig, om even terug te komen. En een B.B. staat voor style. En dat is waar deze boy van houdt. Probeert-ie in z'n kleding, huis, enzovoorts terug te laten komen.

Velen die hem kenden van toen, zullen nog regelmatig, nouja, misschien dagelijks, nachtmerries hebben van zijn tijd als webmaster bij een Harry Potter site. Nu, anno 2011, is hij geen webmaster meer van die Harry Potter site, maar zoekt hij het dus verder. Scherp en kritisch op z'n blog, Twitter en in diverse artikelen. En soms keer je weleens terug naar de basis. Dus gaat-ie maar fijn rondwandelen om een enkele HP-site.

Oh, is dit genoeg voor een voorsteltopic? Goh......


Top
 

 Post subject: Re: Chris (I'm your worst nightmare) ;-)
PostPosted: 21 Mar 11 22:52 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Hallo Chris,

Lang geleden dat we jou hier zagen of elders.... Toch wil ik je bedanken voor het originele voorstelberichtje! Zie dat je flink bezig bent met je journalistieke uitspattingen :P Is het je toch nog gelukt! Tja, nog een aantal vraagjes:

Wat zijn je favoriete uitgaansgelegenheden?
Heb je carnaval gevierd?
Wat zijn je favoriete vakantiebestemmingen?


Magische groetjes,
Minerva Anderling

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Chris (I'm your worst nightmare) ;-)
PostPosted: 23 Mar 11 22:15 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 26 Oct 06 20:45
Posts: 5
Wat zijn je favoriete uitgaansgelegenheden?
Uhm, ik ga graag naar Plein 79, vanwege de goede muziek die ze er draaien en omdat m'n vaste groep daar toch wel komt.

Heb je carnaval gevierd?
Eén dagje met twee Amerikanen die in Amsterdam studeren. Ha, was verkleed als gothic (ben tegenwoordig into hiphop). Na één dag ging ik op vakantie.

Wat zijn je favoriete vakantiebestemmingen?
Argentinië! Ben daar in januari voor het eerst geweest. Ben nu al verslaafd aan de machtige steaks en een van de mooiste winkelcentra van Buenos Aires: Alto Palermo. Maar ook Nederland heeft zijn plekjes: Amsterdam (lekker een dag niks doen in het Vondelpark, just me and my picknickbasket), Friesland (Oudega bij Sneek is prachtig), Limburg (Valkenburg, Maastricht) en zeer zeker de Veluwe, Gelderland.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron