HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten


Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 20 Jan 08 16:45 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
In navolging van de huidige poll wil ik graag horen welk Reliek jij zou willen en belangrijker: waarom?

Ook een interessant idee om het nog moeilijker te maken, stel dat de Steen van Wederkeer zonder die nare bijwerking van een soort 'undead' zou werken, welke zou je dan kiezen?

Zelf zou ik in beide gevallen voor de onzichtbaarheidsmantel gaan.

Een onverslaanbare toverstok mag dan handig zijn, maar uiteindelijk heeft het toch wel iets weg van vals spelen. Je wint duels vanwege je stok en niet vanwege je skill, dat maakt natuurlijk weinig uit als je tegen de volgende Dark Lord moet vechten, maar in alle andere gevallen heeft het weinig extra nut.

De Steen van Wederkeer met nare bijwerking zal denk ik niemand willen, maar zelfs zonder deze bijwerking lijkt het me dat de dood gewoon iets natuurlijks is en dat het niet goed is om dat te omzeilen. Misschien komt dat onder andere doordat ik (gelukkig!) nog nooit mensen heb verloren die ik ook echt koste wat het kost weer terug zou willen zien; ik zou me in ieder geval kunnen voorstellen dat mensen die zoiets wel hebben moeten meemaken hier snel anders over denken.

De onzichtbaarheidsmantel heeft daarentegen ten eerste veel praktisch nut en ten tweede gaat het niet in tegen de natuur (althans tegen mijn beeld van de natuur). Al moet ik zeggen dat het vooral het praktische nut de reden is dat ik de mantel kies :P

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 20 Jan 08 17:43 
Offline
2e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 19 Jan 08 20:14
Posts: 26
Location: Eibergen
Ik zou ook voor de mantel gaan.

Ik zou zoiezo niet de toverstok kiezen. Als iemand erachter zou komen ben je nou niet echt bepaald veilig meer, hoe sterk je stok ook is. Ik leef liever zonder dat ik steeds moet zorgen dat niemand erachter komt dat ik die stok heb.

De Steen van Wederkeer vind ik wat moeilijker om over te beslissen. Ik heb gelukkig nog nooit iemand verloren die ik terug zou willen halen. Bovendien denk ik niet dat je degene die je terughaalt er nou zo'n groot plezier mee doet. Als er echt zoiets bestaat als leven na de dood, dan moet je degene die is overleden ook verder laten gaan dan denk ik.

Ik kies dus voor de mantel, wat zou ik die af en toe graag willen hebben. Je gewoon onzichtbaar kunnen maken, niemand die je ziet en gewoon rust. Het heeft idd zoals Matt zij ook wat praktische voordelen, maar ik zou het vooral kiezen om mezelf gewoon letterlijk onzichtbaar te maken zo nu en dan.

_________________
'Cause I'm broken when I'm open,
And I don't feel like I am strong enough


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 3 Apr 08 17:51 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Ik wil altijd van alles hebben, dus ik zou voor de toverstok gaan en met behulp hiervan de andere twee veroveren! :twisted:

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 3 Apr 08 19:07 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Nee dat mag niet :evil:

Maar serieus? Dat geeft me wel een nieuw inzicht wat betreft jouw persoonlijkheid :wink:

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 6 May 08 16:47 
Offline
4e jaars leerling
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 21 Apr 08 15:51
Posts: 108
Location: At the moon..
Als je Joanne kent, weet je al welke ik kies. Ik zou voor de Zegevlier gaan. En lekkere sterke toverstok en Voldie zou me als OpperDooddoener kiezen! Whuahaha :twisted: Maarja, ik zou anders ook de Zegevlier kiezen. Hij is gewoon supersterk en aan die andere 2 zou ik niet bepaald iets hebben. Het is maar welke van de 3 je nodig hebt..

_________________
HELENA BONHAM CARTER FAN!! http://www.helena-world.com

Waarom is de RPG zo uitgestorven? MENSEN KOM NAAR HET RPG GEDEELTE!!!!!

Image


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 13 May 08 16:09 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
De resultaten van de poll zijn binnen:

De Zegevlier: 21 %
De Steen van Wederkeer: 7 %
De Onzichtbaarheidsmantel: 71 %

(dan blijft nog de altijd zo boeiende vraag: waar is die ene procent nou gebleven??)

Een duidelijk overwinning voor de onzichtbaarheidsmantel dus!

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Welk Reliek van de Dood zou jij willen bezitten
PostPosted: 20 Jun 08 13:29 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 18 Jun 08 16:24
Posts: 72
Location: Antwerpen
Ik zou niet bepaald een van de drie relieken willen hebben. Ik vind ze alle drie slecht... en niet nodig. Gewoon omdat ik me zelf ken en anders te veel macht in handen ga krijgen. En dat is dus niet goed :P

_________________
I sometimes find and I'm sure you now the feeling of having to many thoughts and memmories crammed into my mind.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron