HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Covers Deathly Hallows


Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Covers Deathly Hallows
PostPosted: 29 Mar 07 20:24 
Offline
Hoofd van Schouwerdepartement
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 28 May 06 13:46
Posts: 491
Location: Delft
Zoals op HPHQ te lezen valt zijn de covers van Harry Potter and the Deathly Hallows bekend:

ImageImageImage

Wat vinden jullie ervan? Welke is het mooist?

Ik vind dat de volwasseneditie het mooist is. De andere covers vind ik, zoals altijd, heel erg kinderachtig. Ik vind het ook altijd jammer dat je het hoofd van Harry te zien krijgt.

_________________
Image
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 07 20:12 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Nou ja als ik zou moeten kiezen wordt het idd de volwassen cover, om dezelfde reden die jij al noemde (vooral het afbeelden van Harry is een grote teleurstelling). Ik kan niet wachten op de Nederlandse cover, die vrijwel zonder uitzondering tot de beste Harry Potter covers behoren.

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 07 17:03 
Offline
3e jaars leerling
 Profile

Joined: 29 May 06 14:23
Posts: 66
Mag ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik ze alle drie niet heel denderend vind?
De linker is verschrikkelijk kinderachtig, de rechter valt dan wel weer mee, maar het is inderdaad jammer dat je Harry Potter dan zo prominent op de kaft ziet staan. En eerlijk gezegd vind ik de middelste editie een beetje saai. Zo'n grauwe achtergrond... Konden ze echt wel iets mooiers van maken naar mijn mening!


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 19 Jun 07 21:40 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Mijn favoriet is zeker de middelste, het is nog een kaft waar je bij gaat nadenken over wat zal er gebeuren in het boek. Het is geen afbeelding van een hoofdstuk van het boek, zodat je fantasie toch nog de vrije loop krijgt. Ik vind zowiezo als je de rechterkaft al helemaal (opengeklapt) bekijkt zie je al een duidelijke spoiler van wat er zal gebeuren.
De linkerkaft vind ik toch wel erg kinderachtig getekend, net alsof het een kleuter van de basisschool heeft getekend. Terwijl de boeken duisterder worden, worden de kaften steeds vrolijker :? Geef mij maar de Nederlandse versie of de volwassen versie van de Harry Potter boeken, die ogen tenminste nog een beetje professioneel.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 27 Jul 07 22:20 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:18
Posts: 81
Ik vind ze alledrie eigenlijk maar niets :P De volwassen is nog het meest stijlvol misschien, maar ik vind hem wat saai. Achja, volwassen dus :P
En de andere twee vind ik gewoon niet zo mooi getekend! Ik wil graag is de nederlandse kaft zien ^_^ Die vind ik iedere keer het mooist.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron