HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Carriere Harry Potter


Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 06 11:54 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:18
Posts: 81
Ik vind dat Harry een rasechte schouwer is! Hij heeft ook al zoveel meegemaakt, al het kwaad bevochten en verslaan. Hij is ook uiterst getalenteerd voor die job. Alhoewel dat de schouwers minder werk zullen hebben eens dat Voldemort verslagen is. Maar er zal waarschijnlijk wel nieuw kwaad opduiken :P
Maar wat Matt zei zette me ook wel wat aan het denken. Misschien zal Harry inderdaad genoeg hebben van het kwaad en een vredevol beroep zoeken. Het is een mogenlijkheid! Maar ik denk niet dat het in Harry's aard is om het kwaad door iemand anders te laten oplossen. Het is iemand die graag de touwtjes in eigen handen neemt!


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 06 22:16 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Daar zit wat in, Harry is inderdaad niet iemand die anderen dingen laat doen die hij zelf ook had kunnen doen als het gaat om levensbedreigende situaties :wink: .
Het idee van leraar VTDZK vind ik ook zeker een goede optie, misschien zelfs beter dan Schouwer. Op deze manier wordt Harry niet meer geconfronteerd met 'evil' zelf, maar helpt hij toch om het uit te roeien. Er zou alleen een Hermelien aan te pas moeten komen om hem ervan te overtuigen dat leraar zijn een erg dankbaar beroep is :D

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 17 Jun 07 18:45 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Ik heb het idee dat Harry eerst zal studeren voor Schouwer om alle sporen die Voldemort heeft achtergelaten (Dooddoeners, Weerwolven (Fenrir Vaalhaar, die onder andere Remus Lupos geconverteerd heeft tot weerwolf) en ander kwaad gepeupel). Zodat eerst de tovenaarswereld "gezuiverd" is van het kwaad dat Voldemort heeft aangericht.
Daarna denk ik dat Harry een minder serieus beroep wil hebben, zoals Zwerkbalspeler, een van zijn geliefde hobby's. Hij is een hele goede Zoeker, dat is bewezen in alle delen waarin hij Zwerkbal heeft gespeeld, op sommige omstandigheden na dan (zoals de Dementors in Harry Potter en de Gevangene van Azkaban). Dat had gewoon kunnen gebeuren. Niet altijd heb je mazzel.
Als leraar zal ik Harry Potter meer zien als Verweer tegen de Zwarte Kunsten docent. Alleen denk ik dat hij dat eventueel zal doen als hij meer de middelbare leeftijd heeft bereikt en niet meer zo lenig is voor Schouwer of Zwerkbalspeler. Tja schoolhoofd, blijft altijd nog wel een optie, hij weet wel leiding te geven, zoals te zien was in Harry Potter en de Halfbloed Prins met zijn aanstelling tot Zwerkbalaanvoerder. Albus Perkamentus heeft hem express geen klassenoudste gemaakt omdat Harry nog teveel achter Voldemort moest aan gaan zitten, het is niet zo dat Albus Perkamentus Harry Potter niet goed vond.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 07 19:01 
Offline
4e jaars leerling
 Profile

Joined: 18 Jul 07 22:08
Posts: 103
nou schouwer ligt natuurlijk wel voor de hand maar misschien gaat ie wel gewoon met pensioen hij heeft genoeg goud. (zijn ouders + zwarts), dus wie weet trouwt hij gewoon met Ginny krijgt kindjes en leeft lang en gelukkig en wordt voor de fun schoolhoofd.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron