HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Vakantietripjes


Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Vakantietripjes
PostPosted: 18 Jul 08 17:07 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Nu in de meeste delen van het land de zomervakantie weer van start is gegaan gaan er natuurlijk veel mensen een paar dagen/weken op reis, dan wel naar het buitenland, dan wel binnen Nederland.

Vertel hier wat je hebt gedaan/gaat doen en over leuke dingen die gebeurden op reis.


Ik ben nu net een paar dagen terug uit Salzburg (Oostenrijk) waar ik met 6 vrienden van de middelbare school heen was gegaan. Uiteraard was het enorm gezellig en ik moet nu langzaam weer wennen aan de gebruikelijke saaiheid van het thuiszitten met niks te doen.

De stad zelf was op zich wel leuk en interessant, alleen ontbrak het echt aan een beetje nachtleven (wat niet zo verwonderlijk is, aangezien de meeste toeristen daar ofwel Japanners of halfbejaarden zijn). Een echte aanrader - mocht iemand binnenkort ooit naar Salzburg vertrekken - zijn de zoutmijnen, waar een grappige rondleiding wordt gegeven die opgeleukt is met glijbanen en zelfs een boottochtje.

De omgeving van Salzburg is werkelijk prachtig, al is dat over het algemeen wel zo in die bergachtige streken. Ik heb in ieder geval weer een nieuwe lading panoramafoto's en ook nog wat jammerlijk mislukte natuurfoto's, omdat ik mijn nieuwe camera aan het testen was.

De enige pech was dat we in de hele week maar één echt droge dag hebben gehad, maar tussen de buien door hebben we gelukkig genoeg leuke en spannende dingen kunnen doen. Salzburg is wel leuk voor een paar dagen, maar langer dan een week hoef je er denk ik niet te blijven, want de laatste twee dagen hadden we niet echt meer ideeën om daar te doen (al kan dat ook komen door de sufheid die je opbouwt van een week kamperen).

_________________
Image


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron