HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Verweer tegen de Zwarte Kunsten op de tweede verdieping.


Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Verweer tegen de Zwarte Kunsten op de tweede verdieping.
PostPosted: 23 Jun 08 22:17 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
Verweer tegen de Zwarte Kunsten

Met een stapel papieren en boeken kwam professor van de Wolf de klas binnen. De stapel wiebelde een beetje, een meisje dat vooraan zat, zag dat de professor moeite had om de stapel vast te houden en bood aan om te sjouwen.
“Dank je wel meisje, dat is erg vriendelijk van je!” complimenteerde professor van de Wolf.
Nadat alles op het bureau lag, ging professor van de Wolf op het bureau zitten en keek de klas rond.
“Welkom allemaal bij Verweer tegen de Zwarte Kunsten! Ik ben Daniëlle van de Wolf, noem mij professor van de Wolf. Het is wel een vak waar je goed moet opletten en snel moet reageren. In een echt gevecht, zal je ook geen vijf minuten kunnen nadenken, maar binnen een seconden of minder een beslissing moeten nemen.” verwelkomde professor van de Wolf haar klas.
Professor van de Wolf nam haar toverstok in handen, terwijl ze van haar bureau naar het schoolbord liep. Met haar toverstok schreef ze op het schoolbord het volgende:

Als je ingeschreven wilt worden voor deze les, stuur dan via een uil (pb’tje in Dreuzeltaal) dit volgende naar mij toe:

Code:
[b]Forumnaam:[/b]
[b]Personagenaam:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Leerjaar:[/b]
[b]Reden om dit vak te volgen:[/b]


Zoals jullie weten is het halen van punten op deze manier geregeld:
25 punten per ingeleverd huiswerk
50 punten per ingeleverde toets
100 punten per ingeleverde examen

Deze punten zullen op de een of andere manier verdeeld worden over de vragen die ik stel voor het huiswerk, toets of examen.

Enkele huisregels verschenen ook nog op het bord.

1. Toverstok mag alleen worden gebruikt, als ik het zeg. Ik wil niet dat er ongelukken gebeuren.
2. Huiswerk, toetsen en examens altijd inleveren per uil (pb’tje) en niet als reply in dit topic.
3. Als je vragen hebt over de lessen, stel ze dan in het topic. Dit topic dient een beetje als een soort leslokaal waarin inhoudelijke vragen mogen gesteld worden over de lesstof.
4. Het huiswerk of de toets en ook het examen altijd inleveren met forumnaam, personagenaam, afdeling en leerjaar.
5. Het huiswerk, de toetsen of de examens zullen bestaan uit enkele meerkeuzevragen, theoretische vragen en een eventueel verslagje.
6. Raffel het huiswerk niet af, omdat het beslissend kan zijn of je door bent naar het volgende jaar of niet.

Wat wordt er behandeld?

Les 1: Verweer tegen de Zwarte Kunsten – Theorie uitleg over dit vak.

Leerlingenlijst:

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron