HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Het kantoor van Archibald Nutty


Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Het kantoor van Archibald Nutty
PostPosted: 25 Jun 08 14:59 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
OC:
Hier is het kantoor van professor Archibald Nutty. Deze is niet ver van de toren van Grifoendor verweiderd.

Hier is de Professor te vinden wanneer hij zijn lessen aan het voorbereiden is of huiswerk aan het nakijken is (tenzij ik ergens anders meld dat ik daarmee bezig ben)



IC:
Door het raam komt veel licht binnen hierdoor is goed tezien dat de kamer versiert is met allerlei posters en banieren van grifoendor. Tussen alle posters staan kasten vol met allerlei doosjes en potjes en glazen flessen met ingrediƫnten voor toverdranken. Voor het raam staat een bureau met een erg gemakkelijk uitziende stoel. Rechts van het bureau ligt een hele stapel boeken.

Wanneer je vanuit de deur naar links kijkt zie je voor een paar kasten een comfortabele bank staan met een laag tafeltje ervoor. Ook is daar een deur tezien die naar het slaapvertek van de Professor leidt.

Wanneer je vanuit de deur naar links kijkt zie je een doorgang naar een ruimte. Deze ruimte is nogal donker dus het is moeilijk te zien wat er daar binnen is. Zo af en toe komen er wat rare geluiden vandaan en een gloeiend licht.
Dit is het laboratorium van de professor.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron