HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Het meer


Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 25 Jun 08 19:53 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
Nutty zuchte even. Ik zal het met professor Faunasiër opnemen zegt hij tegen Professor van de Wolf voor ze weg loopt.
Kom Yunalesca laten we Malfidus eens gaan opzoeken, en dan naar proffessor Faunasiër gaan. Het ontvoeren van dieren kunnen we hier niet hebben.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 4 Jul 08 20:06 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
OC: Dubbel post ik weet het, maar naar mijn mening wel belangrijk dat het los staat van mijn vorige post.

IC:
Na een tijd samen met Yunalesca naar tevergeefs naar Malfidus gezocht te hebben besluiten ze maar om samen naar professor Faunasiër te gaan.
"Kom Yunalesca dan gaan we naar professor Faunasiër. Hij is het hoofd van zwadderig. Hij zal er voor zorgen dat we uit terug komt.
En gezamelijk lopen ze naar het kantoor van professor Faunasiër.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 4 Jul 08 22:16 
Offline
Schouwer
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 6 Jun 06 20:06
Posts: 206
Location: Never mind...
OOC: Yunalesca Allard is het personage waar ik nu mee speel.

Yunalesca loopt nog steeds met een verdrietig gezichtje naast professor Nutty. Ze hoopt dat professor Nutty iets aan deze situatie kan doen. Met grote moeite had ze het verhaal verteld aan professor van de Wolf, ze is bang dat ze hierdoor nog meer problemen krijgt met Malfidus.
"Professor Nutty, belooft u mij één ding, dat Malfidus flink gestraft wordt voor de ontvoering van mijn uil. Ik heb Luluana gekregen en mijn oma heeft heel wat spaarcenten gestopt in deze uil en ik moest daarom heel voorzichtig met haar zijn." zei Yunalesca verdrietig en ze keek daarbij hopeloos naar professor Nutty.
Met een gebogen hoofd liep Yunalesca verder met professor Nutty naast haar. Onderweg schopte ze enkele steentjes weg en gooide ze een flink keitje naar een hoop steentjes om haar verdriet te uiten.

_________________
Ron "Sunshine, daisies, butter mellow,
Turn this stupid, fat rat yellow."


Top
 

 Post subject: Re: Het meer
PostPosted: 4 Jul 08 23:33 
Offline
5e jaars leerling
User avatar
 YIM  Profile

Joined: 14 Jun 07 21:12
Posts: 164
Location: Veldhoven
OC: Deze post bevat zowel mijn eigen karakter als een karakter van Minerva Anderling.
De reacties van het karakter van Minerva zijn door haar geschreven en door mij in een post geplaatst.

IC
"Ik snap het en ik zal eerst zorgen dat je je uil terug krijgt, daarna overleg ik wel met professor Faunasiër wat we aan Malfidus gaan doen," zucht professor Nutty.

"Ik ben blij dat u al deze moeite doet, ik weet dat ik u tot last ben hiermee. Want u heeft ook nog andere dingen te doen." zei Yunalesca onzeker.

De professor glimlacht vriendelijk. "Maar je bent me helemaal niet tot last meisje, als dit soort dingen en last voor me zouden zijn was ik nooit hoofd van griffoendor geworden. Jou uil is net zo belangrijk als dat beetje werk wat ik nog heb liggen." Hij rommelt wat in zijn tas duidelijk op zoek naar iets.

"Ik ben blij dat ik niet in dezelfde afdeling geplaatst ben als die Malfidus, in Griffoendor zitten tenminste aardige mensen die elkaar helpen en zo." zei Yunalesca iets vrolijker

De professor moet nu even lachen. "Ik weet wat je bedoeld, ik had in mijn schooltijd precies het zelfde. bijna mijn hele familie heeft bij zwadderig gezeten" zegt hij al zoekende.
Ergens onderin zijn tas vind hij wat hij zoekt. Hij haalt een zakje met smekkies in alle smaken tevoorschijn. "Hier neem maar een snoepje" Zegt hij nadat hij er zelf ook een heeft genomen.


"Jakkie, ik heb er net een met Snotsmaak." zegt Yunalesca die meteen een smerig gezicht trekt.

Professor Nutty lacht. "Dit van mij smaakte naar witlof die slecht is klaargemaakt, da's ook niet bepaald lekker." Hij pakt er nog een uit en proeft, "hmm aardbei da's wel lekker, wil je er nog een?" vraagt hij terwijl ze de trappen naar het kasteel oplopen.

"Is goed, hopelijk heb ik nu een betere. Trouwens witlof is wel het vieste wat er is!" Yunalesca pakt nog een Smekkie, ze eet hem op en lacht eindelijk. "Hmm, chocolade! Heerlijk"

Nutty glimlacht. "Ik ben blij dat je weer een klein beetje opgevrolijkt bent," zegt hij tewijl hij de deur van het kasteel open houd zodat ze naar binnen kunnen.

_________________
Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel!

dank u


(Mensen als ik soms bot overkom, dan is dat niet persoonlijk bedoeld.)


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron