HP Headquarter » Forum

Forum

FAQ - Register - Login

Toch maar H/Hr?


Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Toch maar H/Hr?
Ja 10%  10%  [ 1 ]
Nee 90%  90%  [ 9 ]
Total votes : 10
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 06 21:14 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:18
Posts: 81
Ik ben het helemaal eens met Melinda. Hr/R is gewoon een veel leuker koppel! Hermelien en Ron hebben overduidelijk gevoelens voor elkaar. Met Harry heeft Hermelien puur een sterke vriendschappelijke band. Wordt Hermelien jaloers op Cho wanneer Harry haar kustte? Of op Ginny toen Harry en zij samen waren? Helemaal niet toch. maar ze wordt wel jaloers op belinda! We zullen wel zien voor wie ze kiest uiteindelijk.


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 1 Nov 06 17:07 
Offline
Minister van Toverkunst
User avatar
 Profile

Joined: 23 May 06 17:52
Posts: 330
Location: Delft
Nou dat is ondertussen al duidelijk geworden. JKR heeft al toegegeven dat Hermelien iets voor Ron voelt (iets van dat Hermelien zichzelf gelukkig getrouwd zou zien met Ron als ze in de spiegel van Neregeb zou kijken). Op zich is het wel jammer dat ze ons (de HHr shippers) zo ruw uit onze droom helpt, maar veel valt er nu niet meer aan te doen. En vertel mij nou eens waarom RHr nou zo'n leuk koppel is, want ik zie er het 'leuke' niet echt van in. Als je elkaar zo beledigt als zij doen dan is er toch iets mis in de relatie - maar ja ik ben geen expert op dat gebied dus misschien mis ik iets overduidelijks.

_________________
Image


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 1 Nov 06 20:43 
Offline
3e jaars leerling
User avatar
 Profile

Joined: 30 Oct 06 19:18
Posts: 81
Ahaja, ik denk dat ze gewoon niet goed met hun gevoelens overweg kunnen. Ze durven hun gevoelens gewoon niet tonen. Het is een beetje kinderachtig hoe ze met elkaar omgaan maar, eigenlijk zeggen ze constant het omgekeerde van wat ze bedoelen. Ze willen meer laten zien van: Ah mij laat het koud wat jij vind, voelt, denkt, ect. Zo veel beteken je nu ook weer niet voor mij. Terwijl het compleet anders is. En wanneer die muur dan eens wordt gebroken soms. Bv, wanneer Ron die sneeuw van Herms schouders wrijft. Of wanneer Ron haar verdedigd. Is dat zo van: Aaaahw!


Top
 

 Post subject:
PostPosted: 23 Mar 07 16:52 
Offline
1e jaars leerling
 Profile

Joined: 23 Mar 07 12:27
Posts: 8
Location: New York
Harry en Hermione zijn VRIENDEN!! Dat mag/wordt geen echte relatie. Ik heb het meer op de Luna/Harry ship. Ik vind H/G wel ok, maar ik heb het niet zo op Ginny dus daarom dan maar H/L :)


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
The team - Delete all board cookies - All times are UTC + 1 hour

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group cron